2016. július 15., péntek

Azt gondoltam, hogy ez már lerágott csont, de ezeken még én is elámultam.

Sok hasonló cikket olvastam, sok képet láttam már, de ezek most nekem is újak voltak. Az itt látható tárgyak bizonyítják az emberi kreativitásban és leleményességben rejlő végtelen lehetőségeket. 


Sokszor gondolunk nagyot, mégis kevésszer valósul meg. Pedig, nem így kellene lennie ám.

Hallottátok már arról hogyha valamit sziklaszilárdan eltervez az ember, azt általában valóra is tudja váltani. Ami ebbe a projektbe az utunkba állhat az maximum a lustaság, najó meg némi pénz is, mert azért az anyagot csak meg kell venni. Meg ugye a hozzáállás.


Raklapból bútorok  – amiket még nem láttál


10259910_242691105919059_1011902653641861775_n


Mindig nevetek, amikor eszembe jut, hogy milyenek is vagyunk. Eltervezzük, hogy valamit meg akarunk valósítani, meg akarunk csinálni és ha nem alakulnak simán a dolgok, tiszta idegek leszünk és legszívesebben kidobnánk, felrúgnánk az adott dolgot. Közben persze csodálatos szavakat mondunk és folyik rólunk a víz. Már azt gondoljuk, hogy inkább felállnánk és ott hagynánk mindent a ….. De mindig megoldjuk, úgy hogy kár is idegeskedni.


De gondoljátok csak el, milyen lenne ha akkora ágyat készíthetnétek, amekkorát csak akartok vagy -tök egyedi ülőgarnitúrátok lehetne vagy a terasz bútorait te megtervezhetnétek és megvalósíthatnátok.


KRB 107

És most keress egy nyugis helyet, ülj le és csukd be a szemed és képzelj el egy hatalmas ágyat, amiben úgy hempereghetsz ahogyan csak akarsz. Aztán képelj el egy asztalt, amin ebédel a család és a te kezed munkája van benne. Menjünk csak ki a teraszra, mit látsz??? Megjött a kedved egy kis barkácsoláshoz? Simán megcsinálhatod. Pár dolgot be kell szerezni hozzá, de megéri.


raklap11Mire van szükséged ahhoz, hogy bármit is készíts raklapokból:


-Raklapra! Ugye milyen meglepő

-fűrészre vagy amivel elvágod a raklapot

-Különböző durvaságú csiszoló papírra ez az olcsóbb megoldás vagy a menőbbeknek lehet csiszológépe is. Mert, hogy a szálkás felületet előbb mindenféleképpen dolgozzuk meg jó alaposan.

-lakkra, amivel ”megszínesítjük” és megvédjük a fát

-ragasztó, csavarok, csavarhúzók, szögek, kalapács

-mérőszalag, ceruza


Mutatok pár dolgot, amit te magad is elkészíthetsz:


raklap-agy-lampakkaltumblr_m6qmyoDdlG1qd3bpeo1_500raklap_napozoagyraklap_kutyaagyraklap_fuggoagy (1)raklap asztal 1993915_569439656431884_1555040755_n753x440546662_361684837207368_973841834_n


Ugye milyen szépek? És ezek nem elérhetetlen dolgok. Igaz, hogy meg kell venni a raklapot és a szivacsot is amit ráteszünk, a szivacsra pedig az anyagot amit ráhúzunk, de milyen jó lehet azt mondani. Igen, ezt én készítettem.


nagy




Az eredeti cikket képekkel, videókkal itt találod:
Mester Magazin: Azt gondoltam, hogy ez már lerágott csont, de ezeken még én is elámultam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése