2016. július 12., kedd

Duguláselhárítás női módra?

Elképesztő mi mindenre képes a női logika, ha vészhelyzet van, s valamit tenni kell! Mitől dugult el a mosdó? 

A minap egyedül voltam a lakásban. Gondoltam itt a nagy alkalom, hogy amire hazajön a párom feldobjama frizurámat.


Mitől dugult el a lefolyó?


Előkaptam az ollót s nekiláttam. Miután levágtam a hajamból, gyorsan rákentem egy kis hajfestéket is. Amíg vártam, hogy leteljen a hatóidő, nekifogtam eltűntetni a hajszálakat a mosdóból. Mivel csak felette volt tükör elkerülhetetlen volt, hogy ne landoljon benne néhány tincs. Tudtam, hogy ebből egyszer probléma fog adódni, de minden alkalommal bíztam benne, hogy “óóóó, lecsúszik az az a pár szál”. Most azonban visszanyalt a fagyi, s bizony ott maradt a vízzel együtt!


Eldugult – na, most mit csináljak?


Kíváncsi lennék hány pasinak jutnának eszébe azok a módszerek, melyekkel kísérletezni kezdtem? S hogy milyen sikerrel?

Hááát…

Körülnéztem a polcon, mert azt reméltem, hogy ha megpiszkálgatom a lefolyót valami hosszabb eszközzel, megoldódik a dugulás.

Megragadtam a szép hegyes körömreszelőmet és beledugtam a lefolyóba. Húzogattam le- föl, körbe- körbe, de semmi. Azután kitaláltam, hogy keresek egy dugót, s azt dugom be, húzom ki, miközben befogom a felső lyukat. Hátha így megindul lefolyni minden. Igen csak nem találtam a dugót!

Jobb ötlet nem jutott eszembe, felkaptam egy bugyit és azzal tömködtem a lukat. Cuppogtattam buzgón, de mire lett némi eredmény lefőttem. Azután próbálkoztam szódabikarbónával, ecettel. Valahol azt hallottam, ez tuti módszer. Nem jött be egyik sem.


hajacsapban


Duguláselhárítás telefonos segítség


Felhívtam a barátnőmet, hátha neki van tuti tippje. Persze nem is nőből lenne, ha azt mondta volna, hívjak egy szakembert. Egy női magazinból adta az ötletet, hogy próbálkozzak kólával, mert állítólag a szénsavas ital majd szétmarja a lerakódást. Némi siker történt, de ez édeskevés volt a boldogsághoz.

Közben majd leégett a hajam annyi ideig rajtafelejtettem a festéket, s már majdnem eltelt a fél délután azzal, hogy a mosdó lefolyóját igyekeztem megszelidíteni.


WC pumpa!


Megérkezett a párom és nem volt mese, be kellett vallani a történteket. Nevetett és mondta, hogy a WC pumpa nem jutott eszembe?


Előhozta és pár gyors mozdulattal megoldotta azt, amivel én nem tudtam megküzdeni órákon át.


A dugulás megelőzése


Szeretném, ha megkímélnétek magatok a hasonló helyzetektől, ezért összegyűjtöttem pár tilos dolgot a dugulás megelőzésére:


  • Ne vágj hajat a mosdókagylónál, ugye!

  • Kerüld, hogy belekerüljenek a kozmetikumok, mert letapadnak!

  • A férfiaknak sem ajánlatos a mosdókagylónál borotválkozni, a borotvahab és a levágott szőrzet egyaránt lefolyógyilkos!

  • Ne a mosdónál vedd le ékszereidet, mert könnyen útnak indulnak, s dugulást okozhatnak!

  • Ne hanyagold el rendszeresen használni a lefolyótisztítók valamelyikét!

  • S ha mégis eldugul a rendszer, ne kísérletezzen senki! Sok időt megspórolsz a fentebb említett kis eszközzel, a WC pumpával. Én már csak tudom. Ha pedig az sem segít, inkább hívjatok fel egy szakembert azt javaslom!

Ha nem boldogulsz a dugulással, hívj profi szakembert: NONSTOP MESTER – DUGULÁSELHÁRÍTÁS BUDAPESTEN és környékén!




Az eredeti cikket képekkel, videókkal itt találod:
Mester Magazin: Duguláselhárítás női módra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése